Ocena wątku:
Największa oferta części samochodowych do VW - iParts.pl
koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
20-07-2013, 07:13
Post: #11
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
tu male sprostowanie wprowadze. Coprawda tu chodzi o pasek PK ale bron boże pasków boscha na rozrząd. Bardzo duzo bylo przypadkow strzelania tych paskow duzo przed czasem. Chyba ze trzy przypadki znam a o wielu slyszalem jeszcze wiec do rozrzadu radze unikac boscha. DObre paski to conti tak jak kolega wspomniał i chyba sa najwytryzmalsze i potrafia dwa razy tyle pociagnac. Czasami bywa tak ze sa tak sztywne(mocne) ze slychac takie cykliczne tętnienie podczas pracy silnika- nie ma co sie obawiać. Na drugim miejscu wsród paskow klasyfikuje sie DAYCO i to jest firma robiaca na pierwszy montaz do vagów. Gates takze dobre paski robi. te trzy firmy to najlepsze na rynku.

Co do kola pasowego to nic ma nie zaznaczac. Koło pasowe pasuje tylko w jednej pozycji. zadnych znaków sie nie robi. Potem taki silnik ktos dostaje do zlozenia a tam pięć znaków nie waidomo po co. Zadnego druciarstwa na mazaka!
Reklama


Madison - Trade and service company MADISON offers boxes and cartons for customers from all over Europe. They can be use for packaging Manufactured goods, Groceries, Cleaning supplies, household appliances.
20-07-2013, 15:29
Post: #12
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
U mnie 6 rok na rozrządzie kręci się Gates. Wesol dobrze mówi, albo gates, dayco albo conti nic innego Wink Ja też Boscha nie polecam, miałem założony taki PK i zostały z niego strzępy ;/ Teraz siedzi Conti.



SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 27.05.1999
20-07-2013, 20:57 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-07-2013 20:58 przez stefanek.)
Post: #13
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
chyba jednak kolko jest dobre,zaznaczylem pisakiem kołko paska alternatora i klimy i kolko paska pompy wspomagania i stoja rowniutko, nawet milimetra sie nie przestawiły,cos mi sie wydaje ze to sprzegiełko na alternatorze sobie piszczy mimo ze działa,ale przy kreceniu w prawo lewo popiskuje,wiec remoncik altka bedzie
rozrzad ma 10 tys km zrobione ale trzeba sprawdzic bo to auto dopiero kupione
22-07-2013, 09:49 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2013 09:50 przez daneczek76.)
Post: #14
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
dayco do VP jeszcze bym założył ale do PD już nie mam kolegów którzy zakładali to się zrobił jak gumka od majtek no chyba że te wzmocnione Kewlarem



Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
23-07-2013, 15:50 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2013 16:09 przez stefanek.)
Post: #15
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
Panowie a jaki jest rozmiar tego paska klinowego co napedza pompe wspomagania i wody w AFN?
jeszcze takie pytanko dotyczące sprzegiełka alternatora,jest załozone firmy ina i jest sprawne ale zajebiaszczo piszczy jak sie jedzie,jakie załozyc zeby sie to nie powtorzylo?
22-09-2014, 10:47
Post: #16
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
Dokopalem sie do tematu.
U mnie tlumik drgan buja,kolysze sie na boki.(silnik AFN)Czy wystarczy zafrezowac czolo walu,czy kase szykowac na drugi tlumik drgan ? Uff.
Moze pomoze kolo zebate jak wymienie i czolo walu zostanie 'zabielone'.Nie wiem bede jechal do mojego fachmajstra to cos sie wyjasni.



Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
23-09-2014, 21:38
Post: #17
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
Po wymianie rozrzadu tzn.paska,kola zebatego na wale korbowym i śruby centralnej oraz delikatnym zafrezowaniu czola walu bicie na boki znacznie zmalalo.
Śruba centralna nie byla mocno dokrecona,wiec pewnie za jakis czas bylaby niespodzianka w postaci zniszczenia klina(jak mozna to tak nazwac, choc klina prawdziwego tam nie ma).



Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
24-09-2014, 19:20
Post: #18
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
(20-07-2013 07:13)wesol napisał(a):  tu male sprostowanie wprowadze. Coprawda tu chodzi o pasek PK ale bron boże pasków boscha na rozrząd. Bardzo duzo bylo przypadkow strzelania tych paskow duzo przed czasem. Chyba ze trzy przypadki znam a o wielu slyszalem jeszcze wiec do rozrzadu radze unikac boscha. DObre paski to conti tak jak kolega wspomniał i chyba sa najwytryzmalsze i potrafia dwa razy tyle pociagnac. Czasami bywa tak ze sa tak sztywne(mocne) ze slychac takie cykliczne tętnienie podczas pracy silnika- nie ma co sie obawiać. Na drugim miejscu wsród paskow klasyfikuje sie DAYCO i to jest firma robiaca na pierwszy montaz do vagów. Gates takze dobre paski robi. te trzy firmy to najlepsze na rynku.

Co do kola pasowego to nic ma nie zaznaczac. Koło pasowe pasuje tylko w jednej pozycji. zadnych znaków sie nie robi. Potem taki silnik ktos dostaje do zlozenia a tam pięć znaków nie waidomo po co. Zadnego druciarstwa na mazaka!


właśnie miałem to samo napisać , nie wiem po co komu znaki...Juz raz widziałem golfa 3 1.4 co mial znaków chyba z 5 zrobionych...i weź tu pracuj
24-09-2014, 20:24
Post: #19
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
boscha polecają ale produkcji tureckiej a nie te ścierwa z chin,ja u siebie zakładałem niedawno gates kompletny ze śrubami za 270zł i ta cena mnie zadawala.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Urwane koło pasowe wału korbowego Kondziu89 21 1,215 17-01-2015 10:05
Ostatni post: raventes
  Sprzęgło, koło dwumasowe pytanie... rafciocrx 173 33,471 31-10-2014 14:05
Ostatni post: robert gd
  2 mas vs sztywne koło kotlet 60 14,084 09-08-2013 08:52
Ostatni post: lysy-karll
  Koło dwumasowe od 2.0 140 do 1.9TDI 131 KowalikD 1 1,076 20-06-2011 13:04
Ostatni post: daneczek76

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | regeneracja turbosprężarek mazowieckie