koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
19-07-2013, 21:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2013 21:52 przez daneczek76.)
Post: #11
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
Conti to dobry pasek i taki radze kupić

Sharan Special-Sport 1.9 TDI BTB 150KM
Reklama
19-07-2013, 22:24
Post: #12
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
Popieram.

Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu Big Grin
19-07-2013, 22:29
Post: #13
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
stefanek nie musisz tych kół zaznaczać, one musza pasować, tylko jak będziesz odkręcał te 4 śruby, zwróć uwagę na wycięcie małe na krawędzi właśnie tego koła, ono jest po to by się zgrywało z znakiem na pokrywie ,tam gdzie lata pasek rozrządu , warto przed demontażem, zaznaczyć sobie właśnie ten punkt, na pokrywie rozrządu, na dole, i jak będziesz miał nowe kółko tam tez będzie takie nacięcie, ustaw to na równo, i skręć śrubami , tej dużej śruby centralnej nie ruszaj, chyba ze wymieniasz rozrząd ,i wymieniasz tę zębatkę również, paski to jak kolega wyżej napisał , dodam ze gejtsa czy conti czy nawet Bosch to są już naprawdę dobre paski,

moje GG ,,13141438,,
stanisław jestem
seat alhambra 2005r tdi
ZACHODNIOPOMORSKIE ,,POLICE,,
20-07-2013, 07:13
Post: #14
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
tu male sprostowanie wprowadze. Coprawda tu chodzi o pasek PK ale bron boże pasków boscha na rozrząd. Bardzo duzo bylo przypadkow strzelania tych paskow duzo przed czasem. Chyba ze trzy przypadki znam a o wielu slyszalem jeszcze wiec do rozrzadu radze unikac boscha. DObre paski to conti tak jak kolega wspomniał i chyba sa najwytryzmalsze i potrafia dwa razy tyle pociagnac. Czasami bywa tak ze sa tak sztywne(mocne) ze slychac takie cykliczne tętnienie podczas pracy silnika- nie ma co sie obawiać. Na drugim miejscu wsród paskow klasyfikuje sie DAYCO i to jest firma robiaca na pierwszy montaz do vagów. Gates takze dobre paski robi. te trzy firmy to najlepsze na rynku.

Co do kola pasowego to nic ma nie zaznaczac. Koło pasowe pasuje tylko w jednej pozycji. zadnych znaków sie nie robi. Potem taki silnik ktos dostaje do zlozenia a tam pięć znaków nie waidomo po co. Zadnego druciarstwa na mazaka!

SHARAN 1.9 TDI AUY++ 160KM by TUNE UP i GOLF 1.9TDI ASZ

Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi.
20-07-2013, 15:29
Post: #15
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
U mnie 6 rok na rozrządzie kręci się Gates. Wesol dobrze mówi, albo gates, dayco albo conti nic innego Wink Ja też Boscha nie polecam, miałem założony taki PK i zostały z niego strzępy ;/ Teraz siedzi Conti.

SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 27.05.1999
20-07-2013, 20:57 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-07-2013 20:58 przez stefanek.)
Post: #16
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
chyba jednak kolko jest dobre,zaznaczylem pisakiem kołko paska alternatora i klimy i kolko paska pompy wspomagania i stoja rowniutko, nawet milimetra sie nie przestawiły,cos mi sie wydaje ze to sprzegiełko na alternatorze sobie piszczy mimo ze działa,ale przy kreceniu w prawo lewo popiskuje,wiec remoncik altka bedzie
rozrzad ma 10 tys km zrobione ale trzeba sprawdzic bo to auto dopiero kupione
22-07-2013, 09:49 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2013 09:50 przez daneczek76.)
Post: #17
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
dayco do VP jeszcze bym założył ale do PD już nie mam kolegów którzy zakładali to się zrobił jak gumka od majtek no chyba że te wzmocnione Kewlarem

Sharan Special-Sport 1.9 TDI BTB 150KM
23-07-2013, 15:50 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2013 16:09 przez stefanek.)
Post: #18
RE: koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
Panowie a jaki jest rozmiar tego paska klinowego co napedza pompe wspomagania i wody w AFN?
jeszcze takie pytanko dotyczące sprzegiełka alternatora,jest załozone firmy ina i jest sprawne ale zajebiaszczo piszczy jak sie jedzie,jakie załozyc zeby sie to nie powtorzylo?


Skocz do: